-
RAMOWY ROZKŁAD DNIA (Grupa I )
3 latki07.00 – 08.00 Schodzenie się dzieci w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, aktywność w kąciku książki, itp., indywidualna praca z dziećmi
08.00 – 08.20 Poranny krąg – zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz procesów poznawczych
08.20 – 08.30 Zabawy ruchowe; czynności higieniczno-porządkowe, przygotowanie do śniadania
08.30 – 09.00 Śniadanie
09.00 – 09.15 Kształtowanie zachowań prozdrowotnych po posiłku
09.15 – 09.45 Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, praca indywidualna – z dziećmi zdolnymi i wymagającymi wsparcia
09.45 – 10.10 Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego
10.10 – 10.30 Czynności higieniczno-porządkowe, przygotowanie do II śniadania
10.30 – 10.45 II śniadanie
10.45 – 11.00 Czynności samoobsługowe w szatni przed wyjściem na plac zabaw
11.00 – 11.50 Aktywność ruchowa na placu zabaw, zabawy i gry sportowe, zabawy organizowane i swobodne, obserwacje przyrodnicze
11.50 – 12.00 Czynności higieniczno-porządkowe, przygotowanie do obiadu
12.00 – 12.40 Obiad
12.40 – 14.00 Odpoczynek na materacach, bajkoterapia, muzykoterapia, zapewnienie dzieciom różnych form relaksu
14.00 – 14.30 Czynności samoobsługowe i higieniczno-porządkowe, przygotowanie do podwieczorku
14.30 – 14.45 Podwieczorek
14.45 – 17.00 Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, aktywność w kąciku książki, itp., indywidualna praca z dziećmi zdolnymi i wymagającymi wsparcia. Rozchodzenie się dzieci w grupach połączonychRAMOWY ROZKŁAD DNIA (Grupa II, III)
4 latki07.00 – 08.00 Schodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, aktywność w kąciku książki, itp., indywidualna praca z dziećmi.
08.00 – 08.20 Poranny krąg – zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz procesów poznawczych
08.20 – 08.30 Ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe; czynności higieniczno-porządkowe, przygotowanie do śniadania
08.30 – 09.00 Śniadanie
09.00 – 09.15 Kształtowanie zachowań prozdrowotnych po posiłku
09.15 – 09.45 Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego
09.45 – 10.20 Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, praca indywidualna z dziećmi zdolnymi i wymagającymi wsparcia
10.20 – 10.30 Czynności higieniczno-porządkowe, przygotowanie do II śniadania
10.30 – 10.45 II śniadanie
10.45 – 11.00 Czynności samoobsługowe w szatni przed wyjściem na plac zabaw
11.00 – 11.50 Aktywność ruchowa na placu zabaw, zabawy i gry sportowe, zabawy organizowane i swobodne, obserwacje przyrodnicze
11.50 – 12.00 Czynności higieniczno-porządkowe, przygotowanie do obiadu
12.00 – 12.40 Obiad
12.40 – 13.10 Bajkoterapia – słuchanie i analiza literatury o treści wychowawczej, rozmowy wychowawcze. Zapewnienie dzieciom różnych form relaksu
13.10 – 14.20 Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, aktywność w kąciku książki, itp., indywidualna praca z dziećmi zdolnymi i wymagającymi wsparcia.
14.20 – 14.30 Czynności higieniczno-porządkowe, przygotowanie do podwieczorku
14.30 – 14.45 Podwieczorek
14.45 – 17.00 Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, aktywność w kąciku książki, itp., indywidualna praca z dziećmi zdolnymi i wymagającymi wsparcia. Rozchodzenie się dzieci w grupach połączonychRAMOWY ROZKŁAD DNIA (Grupa IV, V, VI, IIz, IIIz, IVz)
5, 6-latki07.00 – 08.00 Schodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, aktywność w kąciku książki, itp., indywidualna praca z dziećmi.
08.00 – 08.15 Poranny krąg – zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz procesów poznawczych
08.15 – 08.30 Ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe; czynności higieniczno-porządkowe, przygotowanie do śniadania
08.30 – 08.50 Śniadanie
08.50 – 09.00 Kształtowanie zachowań prozdrowotnych po posiłku
09.00 – 10.00 Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego
10.00 – 10.30 Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, praca indywidualna z dziećmi zdolnymi i wymagającymi wsparcia
10.30 – 10.40 Czynności higieniczno-porządkowe, przygotowanie do II śniadania
10.40 – 11.00 II śniadanie
11.00 – 11.50 Aktywność ruchowa na placu zabaw, zabawy i gry sportowe, zabawy organizowane i swobodne, obserwacje przyrodnicze
11.50 – 12.00 Czynności higieniczno-porządkowe, przygotowanie do obiadu
12.00 – 12.40 Obiad
12.40 – 13.10 Bajkoterapia – słuchanie i analiza literatury o treści wychowawczej, rozmowy wychowawcze. Zapewnienie dzieciom różnych form relaksu
13.10 – 14.20 Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, aktywność w kąciku książki, itp., indywidualna praca z dziećmi.
14.20 – 14.30 Czynności higieniczno-porządkowe, przygotowanie do podwieczorku14.30 – 14.45 Podwieczorek
14.45 – 15.30 Zabawy dydaktyczne i utrwalające treści, praca indywidualna z dziećmi zdolnymi i wymagającymi wsparcia
15.30 – 16.00 Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci
16.00 – 17.00 Pobyt na świeżym powietrzu, spacery, obserwacje przyrodnicze. W razie niepogody zabawy zorganizowane, dydaktyczne, utrwalające nabyte umiejętności i wiedzę w sali zabaw.
Rozchodzenie się dzieci – w grupach połączonychReligia :
w trakcie ustaleń